Všeobecné obchodní podmínky a provozní řád tanečního studia POLE ŠKOLA

  1. Provozovatel

  1. Provozovatelem tanečního studia Pole Škola, umístěného na adrese Bubenská 51, Praha 7, je společnost Lead Star, s.r.o., IČ: 278 94 371, se sídlem Mezi Domky 2854/14, Praha 3, PSČ 130 00, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze pod sp.zn. C 124807 (dále jen „provozovatel“).

  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem a účastníky lekcí a jakýchkoliv dalších akcí pořádaných provozovatelem (dále jen „klient“).

  3. Součástí těch všeobecných obchodních podmínek je i prohlášení klienta a jeho souhlas se zpracováním osobních údajů (čl. XII. a XIII.).

  1. Druhy lekcí

V tanečním studiu Pole Škola jsou nabízeny zejména následující druhy lekcí:

  1. lekce v rámci semestrálních kurzů,

  2. jednorázové lekce (open class, specializované, workshopy, apod.),

  3. tzv. volné hodiny určené pro vlastní trénink, které nejsou vedeny lektorem,

  4. individuální lekce,

  5. workshopy s hostujícími lektory.

Lekce uvedené pod písm. a) jsou dále označovány jako „pravidelné lekce“ či hromadně jako „kurz“. Lekce pod písm. b) až e) jsou dále označovány jako „jednorázové lekce“, ledaže je výslovně uvedeno jinak.

  1. Rezervace

  1. Rezervace všech lekcí probíhá výhradně prostřednictvím on-line rezervačního systému (http://poleskola.isportsystem.cz/), s výjimkou mimořádných jednorázových lekcí, pokud je u nich výslovně uvedena možnost jiného způsobu přihlašování. Rezervace na lekci je možná do naplnění kapacity lekce.

  2. Doručením potvrzujícího e-mailu v návaznosti na učiněnou rezervaci dochází k uzavření závazné smlouvy o poskytnutí služeb mezi provozovatelem a klientem. Tyto všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

  1. Úhrada kurzovného

  1. Úhrada kurzovného za všechny druhy lekcí je možná buď bankovním převodem na účet uvedený v e-mailu potvrzujícím účast na kurzu, nebo po předchozí dohodě v hotovosti ve studiu. Ceny kurzovného jsou uvedeny v rezervačním systému u příslušného kurzu/jednorázové lekce a neobsahují DPH v zákonem stanovené výši.

  2. Po přihlášení obdrží klient obratem e-mail závazně potvrzující účast na kurzu či jednorázové lekci (není-li kapacita kurzu již vyčerpána). Klient je současně povinen uhradit nevratnou zálohu ve výši 500,- Kč v případě kurzu a 100,- Kč v případě jednorázové lekce, a to ve lhůtě stanovené v potvrzujícím e-mailu, v němž bude současně uvedeno číslo bankovního účtu i další údaje k platbě. V případě workshopů s hostujícími lektory je provozovatel oprávněn požadovat zálohu odpovídající plné ceně kurzovného. V případě neuhrazení zálohy ve stanovené lhůtě se rezervace i uzavřená smlouva se automaticky ruší a místo bude nabídnuto dalším zájemcům.

  3. Doplatek kurzovného je klient povinen uhradit na uvedený bankovní účet, a to nejpozději ke dni začátku kurzu či jednorázové lekce. Nebude-li kurzovné včas a řádně uhrazeno, klient není oprávněn se kurzu či jednorázové lekce zúčastnit a jím uhrazená záloha propadá.

  4. Vrácení již uhrazeného kurzovného či jeho části je možné pouze ve výjimečných případech, a to s výjimkou případů uvedených v čl. IX. pouze oproti předložení lékařského potvrzení, v němž bude uvedeno, že klient není zdravotně způsobilý k účasti na lekcích pole dance či provozování obdobných fyzických aktivit.

  1. Permanentky

  2. Dárkové poukazy

  1. Účast na kurzu či jednorázové lekci může být uhrazena formou dárkových poukazů, které mohou být zakoupeny ve studiu. Skutečnost, že je kurz či jednorázová lekce hrazena formou dárkového poukazu, je nutno uvést již při rezervaci v rezervačním systému.

  2. Dárkový poukaz platí na typ a počet lekcí, které jsou na něm uvedeny, a je přenosný. Dárkový poukaz není možné vyměnit za hotovost ani použít pro účast na jiném kurzu či lekci, než která je na něm uvedena. Dárkový poukaz má omezenou dobu platnosti – neučiní-li v této době klient rezervaci kurzu či jednorázové lekce, kterou bude hradit dárkovým poukazem, poukaz propadá.

  3. V případě úhrady kurzovného za celý kurz prostřednictvím dárkového poukazu platí pro absence a náhrady pravidla uvedená v čl. VII. odst. 1 těchto podmínek. Rezervace provedená na jednorázovou lekci, jež je hrazena formou dárkového poukazu, je však nevratná. Nedostaví-li se klient na zarezervovanou jednorázovou lekci nebo nezajistí-li za sebe náhradníka, dárkový poukaz propadá.

  1. Absence a náhrady

  1. Účast na pravidelné lekci lze zrušit nejpozději 24 hodin před jejím konáním, a to výhradně zasláním e-mailu na adresu info@poleskola.cz (jiné způsoby zrušení lekce nebudou akceptovány). Rozhodující je datum a čas doručení e-mailu na výše uvedenou e-mailovou adresu. V takovém případě vzniká klientovi nárok na nahrazení pravidelné lekce. Pravidelnou lekci lze nahradit kdykoliv v období do skončení kurzu, a to účastí na pravidelné lekci v rámci paralelního kurzu či tzv. volné hodině určené pro vlastní trénink bez vedení lektora, případně po předchozí dohodě s provozovatelem též účastí na jiné lekci. Není-li absence omluvena min. 24 hodin předem, nárok na náhradu pravidelné lekce nevzniká a pravidelná lekce propadá. Maximální počet pravidelných lekcí, které lze v rámci kurzu nahradit, jsou 3. Po skončení kurzu pravidelné lekce nahrazovat nelze, nevyčerpané lekce propadají.

  2. Náhradu pravidelné lekce je nutné rezervovat v rezervačním systém. Při neúčasti na rezervované náhradní lekci náhrada propadá.

  3. Účast na jednorázové lekci nelze zrušit. Kurzovné uhrazené za jednorázovou lekci bude klientovi vráceno pouze v případě, že jeho místo bude obsazeno samostatně platícím náhradníkem. Zůstane-li místo neobsazeno, kurzovné za jednorázovou lekci propadá.

  4. Jednorázových lekcí se namísto přihlášeného klienta může zúčastnit jím určený náhradník. V případě semestrálních kurzů je tento postup možný pouze po předchozím souhlasu provozovatele.

  5. V případě, kdy se namísto přihlášeného klienta účastní lekce jím určený náhradník, je klient povinen zajistit, aby byl dotyčný seznámen s těmito všeobecnými podmínkami a provozním řádem tanečního studia a zavázel se je dodržovat.

  1. Změna a nástup do kurzu v průběhu semestru

  1. Před začátkem i v průběhu semestru může klient zdarma přestoupit do jiného kurzu s volnou kapacitou. Případný rozdíl v kurzovném je klient povinen uhradit nejpozději do první účasti na pravidelné lekci nového kurzu. Je-li kurzovné za nový kurz nižší, přeplatek se nevrací.

  2. Nástup do rozběhnutého kurzu s volnou kapacitou je možný se souhlasem provozovatele. V takovém případě klient uhradí poměrnou částku kurzovného (dle počtu zbývajících pravidelných lekcí), nebude-li s provozovatelem dohodnuto jinak.

  1. Náhradní lektor, zrušení a změna termínu kurzu lekce

  1. V případě onemocnění či jiné náhlé indispozice lektora si provozovatel vyhrazuje právo zajistit na lekci náhradního srovnatelného lektora nebo z vážných provozních důvodů lekci zrušit.

  2. Nepodaří-li se náhradního lektora zajistit u pravidelné lekce, pravidelná lekce odpadá a trvání kurzu bude prodlouženo o odpovídající počet lekcí. Klientům nevzniká nárok na vrácení kurzovného ani jeho části. V případě dlouhodobější absence a nemožnosti zajištění náhradního lektora může provozovatel rozhodnout o zrušení či změně termínu zbývající části kurzu; v takovém případě bude poměrná část kurzovného klientům vrácena.

  3. Nepodaří-li se se náhradního lektora zajistit u jednorázové lekce, bude jednorázová lekce zrušena oproti vrácení kurzovného v plné výši. Totéž platí pro případ, že dojde ke zrušení jednorázové lekce v jejím průběhu (např. z důvodu zranění lektora).

  4. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit termín konání kurzu či jednorázové lekce. Nebude-li tento termín již přihlášenému klientovi vyhovovat, má právo na vrácení kurzovného v plném rozsahu, resp. jeho poměrné části, dojde-li ke změně termínu pravidelných lekcí v průběhu kurzu.

  5. Kurzovné za zrušenou lekci bude vráceno na bankovní účet, z něhož bylo uhrazeno, do 15 dnů od původního termínu konání lekce, resp. hotově, bylo-li uhrazeno v hotovosti, ledaže bude s klientem dohodnuto jinak. Byla-li jednorázová lekce uhrazena formou dárkového poukazu, bude dárkový poukaz vrácen s prodlouženou dobou platnosti o dobu, která uplynula mezi učiněním rezervace a zrušením lekce. Dojde-li ke zrušení zbývající části kurzu, jež byl uhrazen formou dárkového poukazu, vystaví provozovatel klientovi nový dárkový poukaz v hodnotě odpovídající zbylé části kurzu s minimální dobou platnosti 6 měsíců.

  6. V případě neočekávaného zrušení lekce obdrží klienti informaci o jejím zrušení prostřednictvím e-mailu a SMS na kontaktní údaje zadané v rezervačním systému.

  1. Provozní řád

  1. Lekce se konají dle platného rozvrhu zveřejněného na webových stránkách http://www.poleskola.cz/. Není-li uvedeno jinak, lekce se nekonají v době státních svátků.

  2. Délka konání lekce je uvedena v rezervačním systému a obsahuje úvodní administrativu a závěrečný úklid zařízení (např. čištění tyčí apod.).

  3. Klienti se na lekce dostavují maximálně s 15 minutovým předstihem.

  4. Před začátkem lekce je klient povinen odložit prstýnky, hodinky a jakékoliv jiné kovové předměty, které by mohly vést k poškození zdraví účastníka či zařízení tanečního studia, zejména tyčí. Totéž platí pro oblečení se zipem a suchým zipem, ledaže k tomu dá provozovatel výslovný souhlas. V případě nedodržení této povinnosti odpovídá klient za způsobenou škodu.

  5. Klient je během celé doby trvání lekce povinen řídit se pokyny lektory a neprovádět prvky, které nejsou předmětem lekce. Klient je povinen dodržovat všechna bezpečnostní opatření, která lektor určí (zejména používání matrací, provádění prvků ve dvojici apod.). Klient je povinen chovat se tak, aby neobtěžoval ostatní účastníky lekcí, dodržovat zásady hygieny a pořádku a chovat se ohleduplně k zařízení tanečního studia.

  6. V případě nedodržování pokynů lektora či chování v rozporu těmito podmínkami a/nebo s dobrými mravy je lektor oprávněn vyloučit klienta z lekce bez možnosti náhrady. V případě opakovaného hrubého narušování průběhu lekcí či porušování těchto podmínek může být klientovi zakázán vstup do studia a účast na kurzech/jednorázových lekcích bez nároku na náhradu již uhrazeného kurzovného.

  7. V případě závady či poškození jakéhokoliv vybavení tanečního studia je klient povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit lektorovi.

  8. Po skončení lekce je klient povinen uklidit používané zařízení tanečního studia na své místo a očistit tyč.

  9. Pořizování fotografií či natáčení videa během lekcí je dovolenou výhradně se souhlasem lektora. Záznamy ostatních účastníků lekce je klient oprávněn pořizovat pouze s jejich výslovným souhlasem.

  10. V tanečním studiu i v budově, v níž se studio nachází, platí přísný zákaz kouření, používání otevřeného ohně a požívání alkoholických nápojů či omamných látek. Osobám vykazujícím známky opilosti či jiného působení omamných látek je vstup do studia zakázán.

  1. Odpovědnost za škodu

  1. Provozovatel odpovídá klientům za škody na zdraví či majetku, pokud byla škoda způsobena spolupracovníky provozovatele úmyslně nebo z hrubé nedbalosti. Provozovatel neodpovídá za jakoukoliv škodu na zdraví či majetku, kterou si klient způsobí úmyslně, z nedbalosti, v důsledku neuposlechnutí pokynů lektora, nedodržení těchto podmínek a provozního řádu či přecenění vlastních fyzických schopností.

  2. Provozovatel neručí za věci odložené ve studiu. Jakékoliv cennosti je účastník lekce povinen vzít s sebou do sálu, v němž lekce probíhá.

  1. Prohlášení klienta

  1. Přihlášením na jakoukoliv lekci klient stvrzuje, že se seznámil s tímto provozním řádem a všeobecnými podmínkami tanečního studia Pole Škola, jakož i že je starší 18 let (v opačném případě je povinen před jakoukoliv účastí na aktivitách tanečního studia povinen předložit souhlas svých zákonných zástupců).

  2. Přihlášením na lekci klient stvrzuje, že mu není známa žádná překážka jeho zdravotního stavu, která by mu jakýmkoliv způsobem bránila v účasti na lekci, a lekce se účastní na vlastní nebezpečí. Klient bere na vědomí, že provozovatel zásadně nedoporučuje účast na svých lekcích bez předchozí konzultace s lékařem zejména

Jakoukoliv změnu zdravotního stavu či zdravotní omezení, která by mohla omezit schopnost zúčastnit se lekce, je účastník povinen neprodleně oznámit lektorovi; platí i pro náhlé zhoršení zdravotního stavu během lekce. V případě pochybností o zdravotním stavu účastníka je provozovatel oprávněn podmínit účast na lekci předložením lékařského potvrzení o zdravotní způsobilosti pro účast na dané lekci.

  1. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní problémy, újmu na zdraví či škody na majetku vzniklé během lekce.

  2. Přihlášením na lekci klient stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými podmínkami a provozním řádem tanečního studia Pole Škola, a zavazuje se jej dodržovat včetně všech pokynů lektora během lekce.

  1. Zpracování osobních údajů

  1. Přihlášením na lekci klient souhlasí s poskytnutím svých osobních údajů provozovateli v rozsahu údajů uvedených v rezervačním systému za účelem poskytování sjednaného plnění a marketingových a obchodních aktivit provozovatele (zejména zasílání obchodních sdělení), to vše na dobu neurčitou. Tento souhlas je klient oprávněn kdykoliv odvolat, a to písemným sdělením zaslaným na adresu sídla provozovatele. Klient výslovně stvrzuje, že byl se svými právy vyplývajícími z ustanovení zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném znění, zejména s právy uvedenými v § 12 a 21 uvedeného zákona (právo přístupu ke svým osobním údajůM a právo na jejich opravu).

  2. Přihlášením na lekci klient bere na vědomí a souhlasí, že během lekcí mohou být pořizovány audiovizuální záznamy, které mohou být zveřejněny za účelem propagace tanečního studia Pole Škola (zejména webová a facebooková stránka studia). V případě, že klient s pořizováním záznamů (foto, video) své osoby během lekce nesouhlasí, je povinen před začátkem každé lekce na tuto skutečnost výslovně upozornit lektora.

  3. Klient souhlasí se zasíláním informačních a propagačních materiálů provozovatele na e-mailovou adresu uvedenou v rezervačním systému.

  1. Možnost odstoupení od smlouvy ze strany provozovatele

Provozovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb uzavřené s účastníkem v případě, že mu nepředvídatelné okolnosti či vážné provozní důvody zabrání v poskytování služeb ve sjednaném rozsahu či termínu.

  1. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky a provozní řád nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění v rezervačním systému a na webové stránce tanečního studia.

  2. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto všeobecné podmínky a provozní řád kdykoliv doplňovat či měnit, přičemž nové znění je vždy účinné ode dne zveřejnění jejich nového aktuálního znění v rezervačním systému a na webové stránce tanečního studia.

  3. Klient je povinen se seznámit s těmito podmínkami před první účastí na jakékoliv lekci a průběžně sledovat jejich aktualizace.

  4. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek nicotným, neplatným či neúčinným, nedotýká se to ostatních ustanovení, která zůstávají platná a účinná. V případě, že některé ustanovení těchto podmínek je nicotné, neplatné nebo neúčinné, uplatní se místo něj odpovídající ustanovení příslušného právního předpisu.

  5. Veškeré smluvní vztahy vyplývající z těchto všeobecných obchodních podmínek nebo z uzavřené smlouvy o poskytování služeb se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky.

V Praze, dne 01.12.2014